Reklamacje

  1. Jeżeli po otrzymaniu Produktu znajdziesz w nim wady możesz skorzystać z reklamacji.
  2. Reklamacji nie podlegają: naturalne zużywanie się odzieży, uszkodzenia mechaniczne (otarcie, rozerwanie, naderwanie bądź zadrapanie, oderwanie ozdób, zamka, gumy itp.), uszkodzenia powstałe w wyniku nieprawidłowej konserwacji lub jej braku, uszkodzenia powstałe na skutek użytkowania odzieży niezgodnie z przeznaczeniem, przebarwienia oraz subiektywne oceny Produktu.
  3. Aby dokonać reklamacji Produktu zakupionego w sklepie internetowym VELYOU. wyślij do Nas reklamowany Produkt wraz z uzupełnionym formularzem reklamacji (dostępny na stronie UOKiK) na adres:
    VELYOU.
    Os. Bolesława Chrobrego 39/9
    60-681 Poznań

  4. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty odbioru przez nas paczki.
  5. Sprzedający zobowiązuje się zwrócić kupującemu koszty wysyłki w przypadku pomyłki (rodzaju, rozmiaru lub koloru zamówionego produktu) do kwoty 20 zł. 
  6. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji Klienta zwrot środków nastąpi w ciągu 14 dni od daty przyjęcia Produktu pod wskazanym adresie w punkcie 2.
  7. Zwrot kosztów transakcji realizowany jest przelewem bankowym na numer konta wskazany w formularzu reklamacji.

Więcej informacji znajdziesz w zakładce Regulamin

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoplo.pl